Advies internet, televisie en telefonie
Wij helpen je graag bij het maken van je keuze. Daarom vind je hieronder een aantal tips, zodat je nog beter kunt bepalen wat voor jou de beste provider of het meest geschikte pakket is.
Alles-in-één-pakket
Als je twee of meer losse abonnementen hebt voor vaste telefonie, internet en televisie, dan is het interessant om te kijken naar een zogenaamd ‘alles-in-één-pakket’. Je hebt dan voor deze drie producten nog maar één abonnement, bij één provider. Steeds meer mensen kiezen voor deze mogelijkheid, omdat dit meestal voordeliger is dan losse abonnementen. Bovendien is het handig, omdat alle kosten op één factuur staan en omdat je nog maar één aanspreekpunt hebt voor alle diensten.
Telefonie
Het is verstandig om eens in de zoveel tijd je belgewoontes te evalueren: heb je nog steeds behoefte aan een vaste lijn? En zo ja, wat voor abonnement past dan het beste bij je belgedrag? Bekijk daarom welk bel-type je bent en wat het advies daarbij is.
Je kunt bij jouw provider een specificatie van de nota opvragen. Dat is handig bij het vergelijken, vooral als je niet precies weet hoeveel belt met je vaste telefoon en/of wat de maandelijkse kosten hiervan zijn.
Internetsnelheid
Bekijk hier een overzicht waarin je per internet-activiteit ziet hoeveel Mb/s je nodig hebt. Zo voorkom je dat je een abonnement afsluit dat veel sneller (en hoogstwaarschijnlijk veel duurder) is dan wat je gebruikt.
Mocht je nog vragen hebben, bel ons dan gerust op 030- 7009 727. Onze financiële assistenten staan voor je klaar. Prettig geregeld.
Ga terug naar de internet, tv en bellen homepage
Ga terug naar de Consumind homepage
We houden je telecom-abonnement in de gaten
Voor- en nadelen 3-in-1
Bespaartips internet, tv en bellen
Meest gestelde vragen
Verhuizen en abonnement behouden
Afbeelding: advies van g-stockstudio/ Shutterstock.com