Wordt mijn internet (tijdelijk) afgesloten als ik overstap naar een nieuwe aanbieder/provider?
In principe niet. Stap je via ons over, dan kun je bij de onderstaande providers gebruikmaken van de overstapservice:
- Tele2
- T-Mobile
- Youfone
- XS4ALL
- Ziggo
Bij deze overstapservice wordt er gezorgd dat je tijdens de overstap niet zonder internet, bellen of digitale televisie zit. Stap je over van of naar een provider die niet in deze lijst is opgenomen, dan kun je geen gebruik maken van de gratis overstapservice. Je moet dan zelf jouw huidige abonnement(en) opzeggen. Doe dit echter pas nadat je de bevestiging van de nieuwe provider hebt ontvangen! Laat de data van de oude en nieuwe abonnement op elkaar aansluiten, zodat je niet zonder internet komt te zitten. Ook een los televisie- of glasvezelabonnement moet je zelf opzeggen. Lees hier meer over waarop je moet letten bij een overstap.
Bekijk ook
- Wordt mijn internet (tijdelijk) afgesloten als ik overstap naar een nieuwe aanbieder/provider?
- Kan ik zo vaak ik wil overstappen naar een andere aanbieder/provider?
- Wie informeert mijn huidige aanbieder/provider zodra ik overstap?
- Zit ik direct aan een contract vast als ik overstap via Consumind?
- Is overstappen interessant voor mij?