Verhaal achter het logo van Consumind
Sinds het ontstaan van Consumind zijn er twee versies van het logo geweest. Beide logo’s bestaan uit het welbekende karakter van Consumind. Het karakter heeft in versie twee (het huidige logo) een kleine metamorfose ondergaan. We nemen je mee in het ontstaan van het iconische karakter in ons logo en de ontwikkeling naar ons huidige logo.
In het eerste logo van Consumind zie je een trotse butler. Het is hetzelfde iconische karakter die nog steeds als gezicht van Consumind functioneert. De butler in het logo weerspiegelt onze services als een butler die altijd voor je klaar staat om je te ontzien van alle zorgen omtrent je vaste lasten. Misschien doet Fonzworth Bently wel een belletje rinkelen. Stijlicoon, rapper en persoonlijke butler van rapper P Diddy. Fonzworth Bently had altijd een sterke mening, maar was zeer dienstbaar naar zijn publiek en naar P Diddy. Wij zijn net zoals Fonzworth Bently erg overtuigd van onze mening om de beste besparing te kunnen bewerkstelligen. Tegelijkertijd staan we altijd klaar voor de consument.
In het huidige logo zie je dat de Consumind butler zijn strikje af heeft gedaan en zijn bovenste knoopje open heeft gedaan. Minder butler, maar adviseur! Een andere insteek, maar qua services niets veranderd. Consumind staat nog altijd klaar om je te ontzien van alle zorgen omtrent de vaste lasten. Met het advies van onze professionals geniet jij zo van mooie besparingen. Prettig geregeld.