Makkelijk overstappen naar een nieuw 3-in-1 pakket
Overstappen is vanaf heden een stuk eenvoudiger voor consumenten met een alles-in-één pakket voor televisie, telefonie en internet, meldt Telecompaper. De grootste aanbieders hiervan hebben overeenstemming bereikt over het verbeteren van de overstapservice. Eén van de verbeteringen is dat de nieuwe provider voortaan het contract met de oude provider kan opzeggen.
Een abonnee kan nu het klantnummer van zijn oude contract doorgeven aan de nieuwe provider, die dat vervolgens gebruikt tijdens het overstapproces. Tijdens de annuleringsperiode mag de oude provider nog een poging doen om zijn klant te behouden, door een nieuw (aantrekkelijker) contract aan te bieden. Het contract met de nieuwe provider kan dan nog geannuleerd worden.
De volgende bedrijven doen mee met de nieuwe regels: Euronet Communications (beter bekend als Online), Lijbrandt, KPN, Tele2, Telfort, UPC, Vodafone, XMS, XS4ALL, Ziggo, CanalDigitaal en enkele kleinere merken.
Binnenkort bieden wij een vergelijking en een overstapservice aan voor de alles-in-één-pakketten. U kunt dan uw eigen gegevens en uw persoonlijke wensen invullen in de vergelijker, waarna u een advies op maat krijgt. De overstap kunnen wij desgewenst ook voor u regelen.
Bron: Telecompaper.nl - 18 november 2013
Ga terug naar de internet,tv en telefonie homepage
Ga terug naar de Consumind homepage
Flinke kortingen of cashbacks
Bekijk nu welke providers op jouw adres pakketten met kortingen of cashbacks bieden
Meest gestelde vragen
Verhuizen en abonnement behouden
Afbeelding: Internet van Krichie /Shutterstock.com